- İlkokullarımızda bütünsel yaklaşımlarla birlikte bireysel farklılıkları ortaya çıkartıp, öğrencilerin yeteneklerini ortaya koyan, öğrenmeyi zor olmaktan eğlenceli hale getiren, öğrenci merkezli öğretim yöntemleri
- Öğrencilerimize, dilbilgisi kalıpları ve ezberci yöntemler ile değil; aktif ve akıcı konuşma ortamı sağlanarak doğal bir yaklaşımla yabancı dil dersleri
- Anasınıflarımızda oluşturulan İngilizce alt yapılarını güçlü bir İngilizce hazırlıkla başlayacakları ilkokul sınıflarımızda, yabancı öğretmenlerimizin katkılarıyla dil eğitimleri, mezuniyetlerine kadar kesintisiz olarak devam etmektedir.
- Yapılan akademik çalışmalarla, öğrencilerin öğrenme stillerindeki bireysel farklılıkları tanımlamakta ve bu farklılıklar ve ihtiyaçlar gözetilerek, dersler temel becerilerinin kazandırılması ve bilginin hayata aktarabilmesi doğrultusunda işlenmektedir.
- Haftalık çalışmalar, kazanımlar ve ödevlendirmeler cuma günleri velilerimize e-Bülten ile bildirilir ve ödev takip sistemi ile takip edilir.
- Pazartesi günleri, bir önceki hafta işlenen derslerin kazanımlarını ölçmek ve değerlendirmek maksadıyla “Kazanım Değerlendirme Uygulaması (KDU)” yapılmaktadır.
- Sınav sonrası detaylı analizler yapılıp neticeler doğrultusunda bireysel ya da grup etütleri yapılarak eksik öğrenmeler giderilmektedir.
- Çağımızın hızla tüketen toplumunda; hayal dünyası zengin, ufku geniş ve üretim becerilerine sahip nesiller için tüm gelişim alanlarını destekleyecek bilimsel, sanatsal, kültürel kulüp faaliyetleri; geziler, sosyal sorumluluk projeleri, öğrenci projeleri, ulusal ve uluslararası organizasyonlar düzenlenmektedir.
- Akademik, sosyal ve kültürel birikimlerin, ahlaki kazanımlarla birleştirilmedikçe bir değer taşımayacağının bilinciyle, değerler eğitimine ayrıca önem verilmekte olup tüm sınıflarımızda haftada en az 5 saat Değerler Eğitimi dersleri işlenmektedir.
- Ayrıca, Değerler Eğitimi derslerimizi sadece manevi eğitim ders saatleri ile sınırlandırmayan; tüm eğitimcilerimizin kuşatıcı ve tamamlayıcı çalışmaları ile ailelerimizin de desteğini kapsayan bütünsel bir eğitim verilmektedir.
- Okullarımızda, çocukların sosyal ve duygusal olarak arkadaşlarıyla daha etkin iletişim kurabilmeyi; paylaşmayı, uyum içinde ve beraber hareket etmeyi, karar almayı, sorunlara çözüm üretmeyi, muhakeme yapmayı ve kendisi olmayı öğrenmesine imkân sağlanmaktadır.
- Ayrıca, çocukların toplumsal gelişimlerini destekleyerek ileriki yaşamlarında başkalarına, çevrelerine, kendilerine saygı duyan, sorumluluk sahibi ve toplumla uyum içinde olmalarına zemin hazırlanmaktadır.
- Öğrencilerimizin sabah kahvaltıları, öğle yemekleri, ikindi ikramları ve tüm ikramlarımız öğrencilerin gelişim dönem özellikleri ve “HELAL GIDA” hassasiyeti çerçevesinde hazırlanmaktadır.